BAŞKANIMIZ YENİ YILI KUTLADI
Belediye Başkanımız Yüsran Erden, hemşehrilerimizin yeni yılını kutladı. Başkanımız, “İyisiyle kötüsüyle bir seneyi daha geride...
Belediye Başkanımız Yüsran Erden, hemşehrilerimizin yeni yılını kutladı. Başkanımız, “İyisiyle kötüsüyle bir seneyi daha geride...